Prvnich pet dni v oaze!

Agonda me zase okouzlila, nikdy jsem tu nebyla tak brzy po destich. Dzungle primo kvete, vsechno ruznozelene, lide se usmivaji a vsichni opravuji nasledky monzunu. Kazdy rok jim silne deste znici omitky, splachnou barvy, porusi strechy, ploty, zahrady. A kazdy rok se opravuje, maluje  a buduje na novo. A my v Cechach si porad mame na co stezovat, sice nam kazdy rok nezvlhne cely barak, nezamori ho plisen, neucpou se nam kanalizace, ani nam nespadne plot a omitka, ale nekdo rekl, ze o nas znama nehezky mluvila, ze tamta nosi moc kratkou sukni na to jake ma hrozne nohy, ze nas dite neposloucha, tak jak by melo, atd atd. My cestovatele tomu rikame problemy prvniho sveta. Coz asi ti, kteri nemaji ani paru o tom, jak se zije jinde ve svete jen stezi chapou.  

Prvni dny jsou vzdycky skvely, Andrew z obchudku mi zas pujci scootra za levneji, holky, co mi perou pradlo me na ulici poznavaji a volaji Petraaaa, zatimco ja si ostudne za rohem lovim v poznamkach v mobilu jmena holek, co mi perou pradlo. Franklin, ktery ma hned vedle Andrewa business s pujcovanim scooteru zas jako loni rika, ze Andrew by mi toho scootra pujcovat nemel, pac neni zaregistrovanej pro turisty a snazi se me zase presvedcit, at si vezmu scootra od nej za 2000tisice na mesic vic. Nevi, ze ja policajtum zasadne nezastavuju, sice zpomalim, usmeju se a pak na to slapnu a ujizdim. Nekdy se blbe usmivam a mavam. Docela je tato hra bavi, asi maji dostatek lidi, kteri zastavi a zaplati, takze se mym oprsklym gestem casto pobavi. Tak se s franklinem dohadujem o cene, stejne na cenu od andrewa neklesne, takze ho s usmevem posilam do haje a on se mi vitezoslavne posmiva, ze ve finale na pokutach zaplatim vic. Oba jsme spokojeni a Andrew ma vyhrano. Jak mam scootra tak uz frcim po okoli a jsem ve stavu vsudecuceni, jako kdybych tam byla poprve.  

Byt je vcelku behem par dni zarizen, jak se mi libi to ziti v naprostem minimu, kazdy kousek obleceni nosim, kazdou lahvicku kosmetiky pouzivam, mala krabicka s moji kancelari, svicky, aroma difuzer, esencialni oleje a baterka, rozdvojka na tu jednu  zasuvku co mam v pokoji. ted uz jen nakoupim vanocni svetylka a rozprostru si je jako hlavni tlumene svetlo po celem byte. staci, nic vic. At se mi dobre jednou za cas stira pisek nanoseny z plaze:-) a ta ritualni masazni mistnost se bude pomalu rodit v tichu klidnych veceru. Urcite mi ji zas jako prvni zasveti milacek Henny, nezna to nemka, majitelka resortu, ve kterych bude ubytovana skupinka milacku z cech.  

Prvni vecere v oazovem resortu, zvuk more, ambient hudba. sousedka u stolu cte knizku, ja odpovidam na emaily a obcas profesionalne podrbu psa, co prijde pro kus lasky. kocka sedi vedle, ta drbat nechce, staci ji, ze tam je. A me taky.

V praci privitani boziiii, hlavni cisnik Suraj me miluje, dortova kralovna Sulaksha taky, spis miluji moje letme masaze kdyz jdou nahodou kolem. V tom se od tech psu na plazi moc nelisime... Suraj mi na konci minule sezony zacal nastavovat i hlavu. Zase vnimam dalsi inovace celeho projektu, jeste jsem to nepobrala, zatim tam jen srkam kavu a tlachame o tom, co je. Prace jeste neni tema. Neni to krasne, kdyz clovek chodi prvni tyden do prace a prace neni tema, zatimco teplota kokosoveho frappe ano.

 

 

Comments