Petra Mocáková


Jsem Ajurvédská terapeutka - prožitkářka, studující, praktikující, experimentující s ajurvédou a jógou v každodenním životě. Cítím se jako svobodná tanečnice oddaná cestě jógy, tančící půl roku na východní rytmy a půl roku na ty západní. Našla jsem vášeň v dotykových terapiích, které nás posouvají od myšlení k vnímání, v tradiční hatha a moderní partnerské akro józe. V Indii a Evropě vyučuji kurzy zaměřené na jógu, marma masáž, ajurvédu a reflexologii. Podívejte se na video z jednoho víkendového semináře. Další aktuální semináře najdeš na našem anglickém webu sattvasol!

S Juditou jsem se před lety poprvé setkala v indickém Rišikeši, úplnou náhodou - na kurzu Úvodu do Ajurvédy a Ajurvédské marma masáže. Pak se naše cesty rozdělily, já zůstala v kolébce jógy a ajurvédy a Judita se vydala cestou osvěty v naší domovině. Za to jsem ji vždy obdivovala a s nadšením sledovala její vývoj. Nyní se cesty opět setkávají, poslední dobou mě fascinuje ajurvédský pohled na bylinnou péči o pleť a tělo a jsem moc natěšená na víkend s Juditou a její profesionální prezentaci této tématiky s výrobou vlastních produktů!

Comments